Koroonaviiruse levimise ajal on täiesti loomulik, et oleme tavalisest enam ettevaatlikumad koristaja oma koju või kontorisse kutsumisel. Tegelikult siiski pelgama ei pea, sest oleme WiRKis olukorrast väga teadlikud ning loonud nii tellijale kui ka koristajale võimalikult turvalised ja paindlikud tingimused.
Tellimuse edasilükkamine
Haigus ei hüüa tulles ning võib vabalt juhtuda, et päev enne koristuse päeva tekivad sul külmetusnähud. Sa ei pruugi olla kindel, et tegemist on koroonaga ning kindlasti ei palu me sul kohe testima joosta. Kuid arvestades praegust aega soovitame me tellijal koristus edasi lükata, selleks ajaks kui kõik on jälle terved. Sellisel juhul tuleks kõigepealt teavitada koristajat, et koristus kokkulepitud päeval ei toimu ning seejärel võtta ühendust WiRK klienditoega, et planeerida uus koristuse kuupäev. Edasi lükkamisel mingeid trahve või muid rahalisi kulusid tellijale ei ole.
Tellimuse tühistamine
Kui aga tellija soovib tellimuse tühistada, siis tuleks teavitada sellest kliendituge kirjalikus vormis vähemalt 12 tundi enne tellimuses märgitud koristuse algust. Hilisemal tühistamisel on klienditoel õigus rakendada tellijale trahv 10 eur.
Kui oled koristaja…
…ning tunned, et haigus on ligi hiilinud, järgi samasid samme: kõigepealt teata koduomanikule, et oled
haigeks jäänud ning seejärel teavita meie kliendituge. Sa peaksid meid vähemalt 24 tundi enne koristuse algust teavitama, hiljemal teada andmisel jääb sinu profiilile vastav märge.
Vastutuse võtmine
WiRK on vahendusplatvorm, mis pakub koduomanikele (ja kontoritele) võimalust leida lihtsalt ja soodsalt eraisikust koristaja. Mõlemad pooled võtavad vastutuse sooritada enda osa võimalikult hästi ja kõigile pooltele turvaliselt. Koristajad kinnitavad kandideerides, et nad on terved ning me julgustame kõiki koristajaid koristuse ajal kandma maski. Koduomanik peaks veenduma, et kõik pereliikmed on koristuse toimumise ajal terved ning hoidma koristajaga tavapärast suhtlusvahemaad (1,5 m).